Apraksts
Augstas kvalitātes pretkorozijas līdzeklis šķidruma veidā, kura pamatā ir sintētiskie sveķi un gumija
Tas ir paredzēts automašīnas virsbūves ārējām un iekšējām virsmām, apakšai, riteņu arkām, spārniem, automašīnu sliekšņu apakšējām virsmām utt.
Piemērots iežogojuma, durvju un korpusa pastiprinātāju iekšējo virsmu apstrādei
Profesionālam virsbūves remontam to izmanto, lai aizsargātu šuves no iekšpuses, aizsargātu jaunu korpusu iekšējās virsmas, kā arī apstrādātu spārnus, durvis, pārsegus, stumbrus utt.
Līdzekļi:
Veido spēcīgu, gludu, neizdzēšamu elastīgu plēvi (to var uzklāt biezā slānī, neveidojot traipus un pašizlīdzināšanos, un skrāpējumi uz tā mēdz savilkties paši), kas ir izturīgi pret mehānisko spriegumu, mitrumu, sāļiem, skābēm un sārmiem pēc žāvēšanas
Efektīvi iekļūst mazākajās plaisās, izspiežot ūdeni no plaisām, plaisām un savienojumiem starp ķermeņa plāksnēm, veido ūdensnecaurlaidīgu slāni
Nezaudē savas īpašības ārkārtīgi augstā temperatūrā – nenolobās un droši turas uz karstas virsmas
Neitrāls pret metāliem, plastmasām, gumijām un krāsu pārklājumiem
Izturīgs pret ļoti zemām temperatūrām, saglabā plastiskumu un neplaisā
Tam ir skaņas izolācijas un pretvibrācijas īpašības, tāpēc tas ievērojami samazina ceļa troksni un ķermeņa elementu vibrāciju, tādējādi palielinot braukšanas komfortu
Deklarētās īpašības tiek iegūtas pēc pilnīgas žāvēšanas
Lietošana: pirms produkta uzklāšanas virsma ir rūpīgi jānotīra no rūsas, netīrumiem un putekļiem, taukiem, eļļas un citiem organiskiem piesārņotājiem
Mēs iesakām izmantot bremžu tīrītāju, lai noņemtu smērvielu
Lai iegūtu vislabākos rezultātus, produktu ieteicams lietot istabas temperatūrā
Produkts tiek uzklāts ar smidzināšanas pistoli ar kompresoru ar spiedienu 2-8 bar (atkarībā no vēlamā aerosola smalkuma)
Pirms lietošanas balonu labi sakratiet
Pēc produkta ielešanas smidzināšanas traukā nekavējoties aizveriet dozatoru, jo uz produkta virsmas ļoti ātri veidojas plēve
Izsmidziniet ar slāni līdz 1,5 mm apmēram 20 - 30 cm attālumā no virsmas
Izturība pret nodilumu un koroziju palielinās, palielinoties pārklājuma biezumam
Šī iemesla dēļ izsmidzināšanas process jāatkārto vienu vai divas reizes pēc īsas (1-2 min.) žāvēšanas
Lai iegūtu vienmērīgu pārklājumu un neatstātu neapstrādātas vietas, izsmidzināšana jāveic pāri
Pārklājums nav pakļauts turpmākai krāsošanai
Atkarībā no slāņa biezuma un laika apstākļiem automašīna ir gatava atkal braukt pēc apmēram 2 stundām
Galīgā žāvēšana ilgst 12-24 stundas



